Varene sendes nesten fraktfritt i hele Norge!
Kjøpsbetingelser:
Gjennom å handle hos oss, aksepterer og godkjenner du som kunde samtidig alle gjeldende betingelser.
Postoppkrav:
er standardvalg for betaling. Varene sendes fraktfritt over kr. 3000,- men det tilkommer et postoppkravsgebyr på kr 99,- per sending. (Dersom du unnlater å løse inn en oppkravssending slik at vi får den i retur, vil vi fakturere deg for et gebyr på kr 300,-)
Priser:
Alle priser er oppgitt i norske kroner (NOK) og inkludert mva.Vi tar forbehold om prisendringer i forbindelse med devaluering, valutasvingninger eller momsendringer. Vi tar også forbehold om feil i prisen som skyldes feil på siden. Prisene kan, ved forhold som er oppgitt her, bli endret uten varsel.
Alle bestillinger sendes i løpet av 1-3 virkedager (mandag-fredag). Du vil motta en e-post når din ordre er sendt.
NB! Det er viktig at e-postadressen du oppgir er korrekt, slik at du kan motta denne mailen og eventuelt andre mailer dersom vi behøver å kontakte deg.
Angrerett og retur:
Ved kjøp av varer over internett har du angrerett i 10 dager.
Ved retur av bestilte varer er det kunden som betaler returporto, jfr Lov om opplysningsplikt og angrerett m.v. ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted (angrerettloven). Etter samme lov tapes retten til retur av varer dersom varen er brukt eller på annen måte forringet og ikke lenger i salgbar stand. Varer som returneres skal ikke sendes i oppkrav til oss.
Feil eller manglende leveranser:
Dersom du mangler en vare eller har fått feil vare i forsendelsen din, må du ta kontakt med oss raskest mulig. Send oss e-post på post@symaskinhuset.no
og skriv på faktura-/ordrenummer og hvilken vare som mangler eller er feillevert. Har vi gjort en feil retter vi selvsagt opp denne uten ekstra kostnad for deg.
Hvis du oppdager at en pakke er skadet allerede ved avhenting på postkontoret, må du melde fra om dette med en gang på stedet. Oppdager du en transportskade først når du kommer hjem og åpner emballasjen - ta med deg hele forsendelsen inkludert emballasjen tilbake til postkontoret og fyll ut et skadeskjema. Postpersonalet vil hjelpe deg med utfyllingen.
Dersom du har mottatt en vare som er ødelagt, må du også du kontakte oss så snart som mulig. Det er viktig at du ikke kaster emballasjen varene kom i, vi kan trenge den i forbindelse med vår forsikring.
Til slutt:
Er det noe du ikke fikk svar på her, eller har du andre spørsmål vedrørende kjøpsbetingelsene?
Ta kontakt! Benytt kontakt-skjemaet på siden eller send en e-post til post@symaskinhuset.no Vi svarer deg så fort vi kan.